An Unbiased View of مریضی کنگو

Wiki Article

مصرف سیر-چای سبز و نعناع-عسل-روغن درخت چای-روغن بابونه-روغن گل راعی-روغن اکالیپتوس

میگین که زونا در یه ناحیه به وجود میاد در صورتی که اینجوری نیست وشاید در دست پا و صورت به طور هم زمان اتفاق بیفتد.

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

در چند روز بعد، همچنان لکه‌های جدیدی در محدوده عصب درگیر در این بیماری ایجاد می‌شود که هر یک از آنها ابتدا به شکل تاول ظاهر شده و سپس چرکین شده و بعد بر روی آن، پوسته خشک تشکیل می‌شود.

معمولاً بروز زونا در حاملگی غیرمعمول است، اما امکان ابتلا به آن وجود دارد. اگر فرد در دوران بارداری با کسانی که به آبله‌مرغان یا عفونت زونا مبتلا شده‌اند، در تماس بوده و واکسینه نشده باشد، ممکن است دچار آبله‌مرغان شود.

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

ممکن است جنین در ماه‌های آخر دوره بارداری به بیماری آبله مرغان مبتلا شود و سپس بعد از تولد و در مرحله نوزادی دچار بیماری زونا گردد.

طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک

فشار روحي به خودي خود نمي‌تواند عامل بروز بيماري زونا باشد، زيرا زونا يک بيماري ويروسي است که ويروس آن از قبل به صورت غيرفعال در بدن وجود دارد. اما استرس مي‌تواند باعث تضعيف سيستم ايمني بدن و کاهش مقاومت آن در برابر تمامي انواع بيماري‌ها شود.

● تنها راه مسری بودن ویروس این است که مستقیماً با تاول تراوش کننده فردی که زونا فواید بیماری زونا دارد در تماس باشید.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

پزشکان دلیل اصلی ابتلا به زونا را سیستم دفاعی ضعیف می‌دانند. در نتیجه لازم است رژیم غذایی سالمی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

یکی از ناخوشایندترین عوارض زونا چیست و چطور عارض می‌شود؟ درگیری چشم یا ناحیه‌ی اطراف آن به زونا باعث عفونت دردناک چشم می‌شود. گاهی زونای چشمی به از دست دادن بینایی منجر شود.

مالیدن پمادهای محافظ از قبیل ژله پترولیوم (وازلین) بر روی تاول‌ها

Report this wiki page